maandag 16 januari 2012

Met strikjes. En toeters, bellen en ballonnen!

De slimmerds hebben het al opgemerkt: vandaag is de '20' een '21' geworden. Nu mag ik officieel drinken in Amerika en ben ik een stapje dichter bij het officiële volwassen-zijn. De vraag is nu natuurlijk of ik dat wel wil. Voor wie geïnteresseerd is in wat er in mijn eenentwintigste levensjaar zoal gebeurd is, klik hier. In die zestien dagen na nieuwjaar is er nog niet zoveel veranderd.

Belangrijker is: waarom ligt mijn haar de dagen voor ik naar de kapper zou gaan altijd zo goed, dat ik het hele kappersbezoek in twijfel trek?! Beseft mijn haar niet dat het dat net niet moet doen, wil het eens deftig verzorgd worden? Het is gewoonweg hopeloos. Maar goed. Morgen examen, kapper, serietje kijken en dan een bezoekje brengen aan mijn allerliefste filosofen. Een leuk vooruitzicht...
(**Update: Uiteindelijk ben ik dan toch niet naar de kapper geweest. Mijn haar lag te goed.)

Volledig in het teken van Historische kritiek morgen:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!