maandag 27 februari 2012

Feest

Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk mijn verjaardagsfeestje. Het werd een avond vol dolle pret, onbekende mensen tijdens een spelletje Wie is het (blijkbaar is Ghengis Khan niet zo bekend... De kerel heeft nochtans goed zijn best gedaan om zijn DNA wereldwijd te verspreiden!) en bijna-indigesties. Het bescheiden feestmenu bestond uit chips bij wijze van aperitiefhapje, hotdogs bij wijze van hoogstaand avondmaal en een volwaardig dessertbuffet. 


En natuurlijk kreeg ik ook cadeautjes. Zo waren daar een bon van mijn favoriete winkel (ook wel gekend als de kleedjeshemel), een lief kaartje van het lief en een oorbellenrekje. Omdat ik vandaag geen zin meer had in iets dat ook maar in de verste verte te maken had met taal- en/of letterkunde, besloot ik het rekje te vullen. Nadat het rekje gevuld was, kon ik ook nog een doosje vullen met mijn oorbellen... Ter verdediging: ik heb veel moeten inhalen, gezien ik mijn gaatjes pas de derde keer (in het vijfde middelbaar) gaatjes bleven. Maar binnenkort, als ik de moed vind, komt er een oorbellenverkoop(je) aan. Of zoiets.

1 opmerking:

  1. tiens, er was toch nog een kadootje? kan me nu wel niet meteen meer herinneren wat ;-)

    en bah, tis wel nipt dat het er niet onder kan, stom!!!

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!