dinsdag 17 april 2012

Julien

Toen ik gisteren na een dag vol frustraties hoopvol mijn mails nog een checkte of er al iemand had teruggemaild (dat bleek niet het geval - ondertussen gelukkig wel al), zag ik dat Plutomeisje de winnaar van haar give-away had bekend gemaakt. Niet dat ik de gewoonte heb om dingen te winnen, maar ik besloot toch eens te kijken. Uit nieuwsgierigheid of zo zeker, ik weet het niet. Maar wat bleek? Ik had gewonnen! Mijn dag werd op slag een heel stuk beter! Jammer dat ik een halfuur later al aan het slapen was en er zo niet echt meer kon van genieten, maar toch.

Ik ben dus (voorlopig nog theoretisch) de trotse eigenares van Julien, een vosje. Hoewel ik hem nog niet persoonlijk heb ontmoet, denk ik dat wij een leuke en vruchtbare (of hoe zeg je zoiets?) relatie zullen hebben. Ik ben alvast benieuwd... 

**Update: ondertussen is Julien het al goed gewoon, hier bij mij, en mag hij zelfs af en toe mee op stap!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!