vrijdag 19 oktober 2012

Give-away: winnaar

Ondanks de bedroevende opkomst van mijn allereerste give-away moet er toch een winnaar worden aangekondigd. 
En proficiat Anoniem (chance dat ik weet wie je bent): je hebt gewonnen!
  1. Ellen
  2. Arno
  3. Anoniem
In elk geval bedankt voor alle inspiratie die jullie mij hebben gegeven! De vruchten daarvan zal je hier binnenkort kunnen lezen. Enkel Arno zal ik wel moeten teleurstellen, ik denk niet mijn blog de geschikte plaats is om het over de beat-generatie te hebben. Misschien wel een thesisidee. Of zo.

2 opmerkingen:

  1. Thank you for your kind comments on my blog :)

    Hope you have a wonderful weekend!

    Kinsey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JOEHOEW! How lucky I am! :D
    Je krijgt er nog een gratis-inspiratie tip bij: blog maar eens over hoe en met wat ik die oorbellen kan gaan dragen ^^

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!