maandag 22 oktober 2012

My American dream

De kenners weten dat de banner van deze blog sinds kort (nu ja) een foto is van het lieflijke Santa Barbara in  het eeuwig zonnige Californië. (Voor wie die foto nog niet overtuigend genoeg is, kijk hier maar eens.) Om de een of andere reden spreekt de USA mij best wel aan. Het zal wel dat magische zijn waar mensen het af en toe over hebben, zo ook in die mooie film. Daarom is mijn stiekeme droom om eens voet aan land te zetten in Amerika, meer bepaald Californië - gezien mijn voorkeur voor de zon en bijhorende warmte.


Ooit had ik het hier al eens over mijn droomreis, met name een road trip door Californië of langs Route 66. Met zowat overal een tussenstop, dat spreekt. Het toeval wil dat er in Santa Barbara een EF-school is. Dus mijn strakke plan is om volgend jaar in januari af te studeren (een thesis en een vak - moet wel lukken, toch?) en het tweede semester aldaar te spenderen. Een maand of twee (of drie) studeren, erna reizen tot mijn geld op is. En dan kan ik met een gerust hart beginnen aan Het Echte Leven, waar werken dagelijkse kost is en andere grotemensendingen op het programma staan.


Maar als ik echt mag dromen? Dan zoek ik mij daar gewoon een John en een job. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!