zaterdag 6 juli 2013

He's back!

Als de die hard-fan die ik ben, zocht ik meteen iemand om mee te gaan toen ik ontdekte dat Bart Peeters na zijn sabbatjaar (die er eigenlijk twee waren) terug van weggeweest is en in De Roma zou spelen, eind juni. (Voor alle duidelijkheid: dat was voor die snoodaards lieten weten dat hij ook in Gent zou optreden - eind juli, voor de geïnteresseerden.) 

We hebben er wel een leuk avondje Antwerpen van gemaakt, waar we de mooiste straat van Antwerpen ontdekten;

Cogels-Osylei
met een drankje op het zeer kleurrijke terras van Wattman zaten;

Wattman
 een lekkere hamburger bij De Burgerij aten;

Smokey bacon
en tot slot van het optreden zelf genoten. Hoera!
(Hiervan helaas geen foto's omdat er stond dat je niet mocht fotograferen. Natuurlijk was ik zo ongeveer de enige die zich aan die regel hield, maar goed.)

Het optreden was natuurlijk fantastisch, het is dan ook Bart Peeters. Ondertussen is er wel een wissel gebeurd bij de percussie en is de violist getrouwd. Daar gaat mijn kans. Nog meer voor de geïnteresseerden: hij zong veel nieuwe liedjes, dus een nieuwe cd kan niet lang meer uitblijven. Hip hoi!

2 opmerkingen:

  1. Tof dat ge zo'n fan bent! Allez, ik had dat eigenlijk al meegekregen op uw blog! En ahh, Wattman ken ik niet, aanrader?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een droomstraat. En jummieee, die hamburger!!

    BeantwoordenVerwijderen

I'd love to hear what you think, dus laat gerust een berichtje achter!